Chyba każdy początkujący przedsiębiorca zastanawia się jak przyciągnąć do siebie klientów. Jak sprawić aby klient do nas wrócił? Co zrobić, aby przypadkowy klient częściej korzystał z naszych usług, częściej kupował w naszym sklepie? Jednym ze sposobów przywiązania do siebie klientów jest wręczenie im drobnego gadżetu po udanej transakcji. Stąd też firmy tak chętnie rozdają magnesy na lodówkę, notes, długopis czy też smycze reklamowe – jest to dobra strategia marketingowa. Przedsiębiorca nie musi ponosić wysokich kosztów związanych z wyrobem tych materiałów reklamowych, a klient na pewno będzie zadowolony z takiego drobnego prezentu – korzyści są więc obustronne. Można zastanowić się jakiego rodzaju gadżety reklamowe są najlepiej odbierane przez grono klientów. Wydaje się, że są to gadżety codziennego użytku, na przykład breloczek do kluczy, smycze reklamowe. Takie gadżety będziemy nosić ze sobą, a to również sprawia, że będziemy codziennie patrzeć na logo danej firmy. Dzięki temu będziemy identyfikować się z daną marką, a w przyszłości będziemy chętniej wybierali produkty tej właśnie firmy. Tak właśnie to działa – marketing i strategie marketingowe. Warto taką wiedzę posiąść i z niej korzystać.